發新話題
打印

第一次上電台做節目(新一輯節目見p39)

引用:
原帖由 Shiawase 於 9-2-2008 21:53 發表 Urgent, please help! I would like to listen to the radio show, but don't know which link or where to click, can anyone please let me know? The show (重溫) will start in 10 mins, please help, ...
I think I found the channel, it's on 音樂台 [ 本帖最後由 Shiawase 於 9-2-2008 22:07 編輯 ]

謝謝mythz兄設計這個咁靚的新簽名檔給我, thank you!

引用:
原帖由 inabottle 於 7-2-2008 00:15 發表 因為因為...咁啱之麻... 同shiawase只出現了一陣...到小樽轉個頭回來shiawase又告失蹤... 你哋上電台,一定要聽...真係好久無上來,工作時間長咗...又天氣凍咗好多...早瞓 ...
I am back I miss you all 2 ( & 3 & 4 & 5 & 6 &.................................................... )

引用:
原帖由 Shiawase 於 9-2-2008 21:58 發表 Is it on 資訊台? but the time table shows a different name of the show for the time slot 22:00-23:00?
Wah..Wah..Wah..SKPB Shiwase 小些些...好o卦住你o牙...你幾好o麻??! http://www.uonlive.com/program/TOY# http://blog.uonlive.com/user/coffeewoo [ 本帖最後由 超人兄弟 於 9-2-2008 22:14 編輯 ]

感謝 bro mythz 為我整這個印章
thank you so much!!

引用:
原帖由 inabottle 於 7-2-2008 00:15 發表 因為因為...咁琱妊... 同shiawase只出現了一陣...到小樽轉個頭回來shiawase又告失蹤... 你]上電台,一定要聽...真係好久無上來,工作時間長...又天氣凍鬫n多...早 ...
Wah..Wah..Wah...小樽, 好o卦你 too..你幾好o麻??!恭喜發財..祝你心想事成!!.你同 小些些 去o左邊o牙??!

感謝 bro mythz 為我整這個印章
thank you so much!!

引用:
原帖由 超人兄弟 於 9-2-2008 22:06 發表 Wah..Wah..Wah..SKPB Shiwase 小些些...好o卦住你o牙...你幾好o麻??! http://www.uonlive.com/program/TOY#
Long time no see I am very well, thank u, 你幾好o麻? Are you listening to the show now? My computer is super slow, it's 窒窒o下, i can't listen to the show

引用:
原帖由 Shiawase 於 9-2-2008 22:14 發表 Long time no see I am very well, thank u, 你幾好o麻? Are you listening to the show now? My computer is super slow, it's 窒窒o下, i can't listen to th ...
o吾係幾好 lu..早排.. .因為o吾見o左你同小樽...而家見番...i'm fine now! 我而家聽又 OK !touch wood now..冇窒窒o下 [ 本帖最後由 超人兄弟 於 9-2-2008 22:42 編輯 ]

感謝 bro mythz 為我整這個印章
thank you so much!!

好唔開心呀, 聽唔倒個節目呀, computer 成日都在 buffering , always無晒聲.. Hope we can download the show later la From the 窒窒o下, I could vaguely hear that one of the voices sounds like 李克勤 , I wonder if that is Coffee's (the DJ's) voice , or was it one of the oldcakes? [ 本帖最後由 Shiawase 於 9-2-2008 23:01 編輯 ]

引用:
原帖由 超人兄弟 於 9-2-2008 22:40 發表 o吾係幾好 lu..早排.. .因為o吾見o左你同小樽...而家見番...i'm fine now! 我而家聽又 OK !touch wood now..冇窒窒o下
ok, need to go, will talk to you again next time 超人兄弟 Happy New Year to you 超人兄弟, hope the year of the rat brings you 健康, 快樂, 常常都開開心心 [ 本帖最後由 Shiawase 於 9-2-2008 23:03 編輯 ]

引用:
原帖由 Shiawase 於 9-2-2008 22:51 發表 好唔開心呀, 聽唔倒個節目呀, 個 computer 成日都在 buffering , always無晒聲.. Hope we can download the show later la From the 窒窒o下, I could vaguely hear that one of the v ...
oh..no! may be i wish you can hear the whole from old cake net or Uonlive... i think the voice like 李克勤 is coffee.... see U 小些些...多o的番來o何..( old cake net )

感謝 bro mythz 為我整這個印章
thank you so much!!

引用:
Happy New Year to you 超人兄弟, hope the year of the rat will bring you 健康, 快樂, 常常都開開心心 thanks 小些些...you too..!!

感謝 bro mythz 為我整這個印章
thank you so much!!

引用:
原帖由 超人兄弟 於 9-2-2008 23:03 發表 oh..no! may be i wish you can hear the whole from old cake net or Uonlive... i think the voice like 李克勤 is coffee.... see U 小些些...多o的番來o何..( old cake net )
OK, see u la, 超人兄弟! I will try to come back to this forum a bit more frequently, but can't guarantee (I wonder if Coffee sings like 李克勤 too )

引用:
原帖由 Shiawase 於 9-2-2008 23:06 發表 OK, see u la, 超人兄弟! I will try to come back to this forum a bit more frequently, but can't guarantee (I wonder if Coffee sings like 李克勤 too )
ok!wish you more back!! yup!

感謝 bro mythz 為我整這個印章
thank you so much!!

o艾o也我返黎都過左時間la~~唯有聽重溫 而家仲未有既?幾時先有得重溫??

多謝mythz創造左咁靚咁精美既簽名

唔好意思小樽,今晚同各友好出去老餅飯局(part 3),所以看不到你的詢問,不過唔緊要,可以明日download返黎聽,因明日才有得download,到時應該唔窒架la~

引用:
原帖由 kitsir935 於 9-2-2008 23:37 發表 唔好意思小樽,今晚同各友好出去老餅飯局(part 3),所以看不到你的詢問,不過唔緊要,可以明日download返黎聽,因明日才有得download,到時應該唔窒架la~
kitsir,話窒果個好似係shiawase講個wor~

多謝mythz創造左咁靚咁精美既簽名

引用:
原帖由 celia 於 9-2-2008 23:41 發表 kitsir,話窒果個好似係shiawase講個wor~
搞錯左添

而家有得聽

引用:
原帖由 奇俠2007 於 10-2-2008 00:03 發表 而家有得聽
我下載左先聽。

聽左15分鐘.感覺好得意.再一次多謝coffee

引用:
原帖由 奇俠2007 於 10-2-2008 00:18 發表 聽左15分鐘.感覺好得意.再一次多謝coffee