發新話題
打印

泰昌蛋撻 ("肥彭蛋撻")

引用:
but the owner was lucky to subsequently (only recently I think) find a suitable place which is pretty much opposite their original location in Central, so the shop still exists in Central.  Good that they have one in MongKok now to cater for people on the Kowloon side!

係呀.....Shiawase小姐...........真係時來運到o架,又會咁琣雀︿hop鉰\花街附近吉鬙X !!

至於九龍黧“琱S末去過諠~~唔知新世紀廣場幾多樓呢?!瓥J撻又係唔係歐陽師父做呢??!

引用:
原帖由 超人兄弟 於 5-8-2007 17:25 發表   係呀.....Shiawase小姐...........真係時來運到o架,又會咁琣雀︿hop鉰\花街附近吉鬙X !! 至於九龍黧“琱S末去過諠~~唔知新世紀廣場幾多樓呢?!瓥J撻又係唔係歐陽師父做呢??!    

Hey 超人兄弟兄, when you went to the one in Central the other day, did you have your egg tart there inside the shop (ie. when the tart was still "熱辣辣"? or did you buy take away?)...is there any room inside the shop for people to eat the freshly baked egg tarts?  [ Sorry for being a "問題小女" (i mean "問題老餅") ]

引用:
原帖由 超人兄弟 於 5-8-2007 17:25 發表   係呀.....Shiawase小姐...........真係時來運到o架,又會咁琣雀︿hop鉰\花街附近吉鬙X !! 至於九龍黧“琱S末去過諠~~唔知新世紀廣場幾多樓呢?!瓥J撻又係唔係歐陽師父做呢??!    

I found the address at www.openrice.com:

泰昌餅家: 旺角新世紀廣場L5美食廣場535舖

引用:
原帖由 火馬 於 4-8-2007 10:56 發表 檀島蛋撻正!

檀島執埋

引用:
原帖由 simonkawah 於 5-8-2007 18:27 發表   檀島執埋

檀島執埋?? 

According to www.openrice.com, it looks like only the one in 青衣城 has closed down, all the others are still there...(but i'm not 100% sure though)

檀島咖啡餅店
Honolulu Coffee Shop
灣仔軒尼詩道176-178 號地下及閣樓
2575-1823

檀島咖啡餅店
Honolulu Coffee Shop
中環士丹利街33號地下
2526-8063

檀島咖啡餅店 (CLOSED)
Honolulu Cafe (CLOSED)
青衣青衣城119號舖
2449 0195

檀島咖啡餅店
將軍澳連理街
TBC

檀島咖啡
Honolulu Coffee Shop
赤臘角機場2號客運大廈翔天廊6P037A舖
TBC

檀島咖啡餅店
Honolulu
將軍澳坑口東港城Area A
2628 4925

檀島咖啡餅店
Honolulu
旺角洗衣街135號
2449-0195

引用:
原帖由 simonkawah 於 5-8-2007 18:27 發表 檀島執埋

中環檀島!我間唔時去幫襯佢食早餐,前日至幫襯完,不過加0左價

引用:
原帖由 Shiawase 於 5-8-2007 18:51 發表   檀島執埋??  According to www.openrice.com, it looks like only the one in 青衣城 has closed down, all the others are still there...(but i'm not 100% sure though)   ...

我娘炳,我以為得wanchai有,Wanchai執咗

引用:
原帖由 simonkawah 於 5-8-2007 19:40 發表   我娘炳,我以為得wanchai有,Wanchai執咗

Don't worry simonkawah, you are not 娘炳 ar, it's just that the pace in Hong Kong is so fast, it's sometimes very difficult to keep up with the latest news

引用:
原帖由 actionkamen 於 5-8-2007 19:00 發表 中環檀島!我間唔時去幫襯佢食早餐,前日至幫襯完,不過加0左價

仲加!我覺得佢一直都"超值"得好緊要喎!發死佢!

以前經常放工買灣仔檀島旦撻。蘇皮中佢叫做好。不過後來屋企附近青衣城開檀島餅店,蛋撻唔得!麵包完全唔掂!(所以執左!)

我試過幾次中環食飯,每次都以為咁價錢咁字號冇理由難食。一定係咁橋師傅失水準。但每次都係咁差!(加喱牛腩加喱唔靚牛腩硬!)

(以上個人意見,可能其他人口味不同。)

[ 本帖最後由 CKCK 於 6-8-2007 00:25 編輯 ]

引用:
did you have your egg tart there inside the shop (ie. when the tart was still "熱辣辣"? or did you buy take away?)...is there any room inside the shop for people to eat the freshly baked egg tarts? 

hey miss shaiwase,     no la.......the shop no any other space for people to eat tart!!coz......the shop not so big!(我見有齯H一買鰲N即刻馵E外邊' ' o架 啦 )

i buy take away and the tart still ' warm '......i think ' warm ' better.....,if too hot you can't enter the tart to your mouth.......hehe 

引用:

I found the address at www.openrice.com:

泰昌餅家: 旺角新世紀廣場L5美食廣場535舖

thanks a lot your imformtion miss shaiwase

引用:
原帖由 Shiawase 於 5-8-2007 18:51 發表   檀島執埋??  According to www.openrice.com, it looks like only the one in 青衣城 has closed down, all the others are still there...(but i'm not 100% sure though)   ...

咦!仲有咁多間!幸甚!小弟靚仔時家住土瓜灣!果陣新華國貨隔離有間檀島;果陣最愛他們的蛋撻!撻面有一‘ 浸 ’ 凝結了的黃油(家下d人實嫌肥!我就覺甘香law......... );若好彩碰岩新鮮出爐;熱辣辣!咁就真係相得益彰勒!好到極!

果陣那裡的叉燒飽(西式那種!)入面果d真係叉燒;同埋d洋蔥還是生生地;所以口感爽;又帶點辣!(但土瓜灣檀島執左後;成30年食云港九的西式叉燒飽;都搵唔番呢亭口味lu ;早幾年發現旺角金華茶餐廳的叉燒飽都有水準;用真的叉燒!有咬頭!食完仲有D叉燒絲sip響牙縫;要牙簽挑!但d洋蔥少得滯鴗S過熟!洋蔥係要生生地先過癮家嘛! !所以我只能給他們60分!

果陣土瓜灣檀島的架喱角又係好正!D酥皮層次感好高!架喱又香!就算食完;個口還有濃濃架喱味!

奶油椰絲飽;飽皮勁I;椰絲勁多!奶油勁肥!真好食!(家下d人又會大嗌危害健康勒!)

以上所講都是果陣的感覺得的口味law;家下的各間檀島分店;都無謂要求太高勒。

早幾經過灣仔都會幫襯!當懷舊!

至於;旺角洗衣街新檀島!(YEAH!!!!!!!! 等左咁多年終於有檀島重新出現響九龍勒!)麵飽款式好多!燒味飯睇落都幾好食!不過好似得2或3張小^................. 

不過點都會試試!

[ 本帖最後由 火馬 於 6-8-2007 14:40 編輯 ]

引用:
原帖由 超人兄弟 於 6-8-2007 09:46 發表     hey miss shaiwase,     no la.......the shop no any other space for people to eat tart!!coz......the shop not so big!(我見有齯H一買鰲N即刻馵E外邊' ...

Thanks for your response

......ha ha, if the tarts are too hot, easy to

[ 本帖最後由 Shiawase 於 6-8-2007 19:08 編輯 ]

引用:
原帖由 超人兄弟 於 6-8-2007 09:51 發表     thanks a lot your imformtion miss shaiwase

you are welcome

引用:
原帖由 火馬 於 6-8-2007 13:18 發表   咦!仲有咁多間!幸甚!小弟靚仔時家住土瓜灣!果陣新華國貨隔離有間檀島;果陣最愛他們的蛋撻!撻面有一‘ 浸 ’ 凝結了的黃油(家下d人實嫌肥!我就覺甘香law......... );若好彩碰岩新鮮出爐;熱 ...

Wah, 好有心得, 好一個()食家!

引用:
原帖由 Shiawase 於 6-8-2007 19:14 發表   Wah, 好有心得, 好一個(為)食家!

YUMMY YUMMY!!!!!!!!!!!!!

在上半山電梯與摩囉街(荷李活道)斜路之間,就是現在泰昌的落脚處.

早時泰昌執笠後,獲友(客)人支持重組,在現址及旺角重開.

黄撻味道濃郁HK$4/pc,白撻清淡香滑HK$6/pc,一定熱辣,一定即食,一定有客,但皮應可以更酥.

泰昌、檀島都食過, 各有千秋(泰昌:曲奇,檀島:酥皮),不過都好好食

不過, 我最鍾意果間, 始終都係「豪華」

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14335

泰昌和檀島我都食過,不過我還是喜歡泰昌。每次路過新世紀附近,都會心思思買番件蟑飽A個皮好香牛油味,d蛋又滑,真係好好味。依家泰昌多鬫n多鋪,除鷛s世紀外,荷李活廣場、觀塘、黃埔吉之島都有分店。

引用:
原帖由 Potato 於 16-8-2008 01:31 發表 泰昌和檀島我都食過,不過我還是喜歡泰昌。每次路過新世紀附近,都會心思思買番件蟑飽A個皮好香牛油味,d蛋又滑,真係好好味。依家泰昌多鬫n多鋪,除鷛s世紀外,荷李活廣場、觀塘、黃埔吉之島都有分店。

, 有咁多間?    (佢地依家"更有一間嚮左近"! )

謝謝mythz兄設計這個咁靚的新簽名檔給我, thank you!

發新話題